Kulinarnie - kiszona sałata

Bardzo prosty przepis na małosolną bądź kiszoną sałatę. Sałatę pod taką postacią przyrządza się u mojej żony w domu, nie znałem jej wcześniej i byłem bardzo zdziwiony, że można sałatę kisić :-). Najlepiej smakuje jako dodatek do kanapek.

Składniki:
1. Sałata (lodowa, masłowa)
2. Chrzan - korzeń i liście do przykrycia całości w słoiku
3. Czosnek
4. Koper
5. Słona woda
Całość układamy w słoiku i zalewamy wodą. Sałata jest już dobra po dwóch dniach a potem wedle upodobań można ją trzymać w lodówce (wolniej kiśnie) bądź w temp. pokojowej.

Czas przyrządzania: ok. 10 min.

Smacznego! 





6 komentarzy:

  1. Słyszałam o wielu kiszonkach, jadłam nawet kiszone liście winorośli (średnio smaczne), ale o kiszeniu sałaty nie miałam pojęcia. Kiedyś muszę spróbować tego patentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o kiszonej sałacie... koniecznie muszę przetestować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, ale bajer! Muszę wypróbować, zwłaszcza, że na grządce sałata zalega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda tak samo słona jak ogórków?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to się stało, że nigdy nie jadłem kiszonej sałaty? No jak? :) Muszę spróbować, dzięki za podpowiedź!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA: Komentarze są moderowane i pojawiają się dopiero po pewnym czasie. Będzie nam miło, gdy się pod nimi podpiszesz :) Nie publikuję wypowiedzi pozornie na temat, a stanowiących formę reklamy, zwł. blogów komercyjnych...